Πολιτική ακύρωσης
Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα ακύρωσης της παραγγελίας του, εφόσον δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία πληρωμής και υποβολής της παραγγελίας του, με την αφαίρεση ποσοτήτων προϊόντων από το καλάθι του. Επιπλέον, εάν η καταχώρηση της παραγγελίας σας έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς, ο πελάτης μπορεί να ζητήσει την ακύρωση της μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας με το κατάστημα στις παρακάτω περιπτώσεις: Μόνο εάν η παραγγελία δεν έχει διεκπεραιωθεί & δεν έχει εκδοθεί εμπορικό έγγραφο.
Εάν η παραγγελία για την οποία έχει ζητηθεί ακύρωση έχει πληρωθεί με πιστωτική κάρτα, η χρέωση θα ακυρώνεται μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με τον υπεύθυνο του καταστήματος.
Στις περιπτώσεις αδυναμίας διεκπεραίωσης μίας παραγγελίας λόγω φόρτου εργασίας, προβλημάτων ηλεκτροδότησης, καιρικών συνθηκών, τεχνικών προβλημάτων και λοιπών αιτιών, η παραγγελία ακυρώνεται κι ο πελάτης ενημερώνεται άμεσα τηλεφωνικά.